
Η ομάδα κ17 της AEK επικράτησε με 1-0 της Kηφισιάς στα Σπάτα και πλέον είναι μόνη πρώτη στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Παίζοντας ωραίο ποδόσφαιρο και με γκολ του Μπάμπη η κ17 της Ένωσης κατάφερε να πάρει σήμερα το πρωί τη νίκη απέναντι στη Κηφισιά, σε έναν αγώνα που είχε τον χαρακτήρα του ντέρμπι, καθώς οι δύο ομάδες ήταν πρώτες και ισόβαθμες.
Μάλιστα με αυτή τη νίκη η ομάδα του Άγγελου Χατζόπουλο περνάει μόνη πρώτη στην βαθμολογία, έχοντας διαφορά τριών βαθμών από την Κηφισιά.