
Ο προπονητής της ΑΕΚ μίλησε αμέσως μετά τη λήξη του ματς κόντρα στον ΙΕΚ ΞΥΝΗ Δικέα και τόνισε ότι δεν περίμενε μια τέτοια εύκολη νίκη απέναντι σε έναν αντίπαλο που είχε βάλει δύσκολα στον Διομήδη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε:
«Δεν περίμενα τέτοια εύκολη νίκη. Υπήρχε άγχος και λόγω του γηπέδου, αλλά και του αντιπάλου που είναι αξιόμαχος και πριν λίγες ημέρες πήρε πολύ καλό αποτέλεσμα κόντρα στον Διομήδη. Στο β’ μέρος βελτιώσαμε την άμυνα μας και πιέσαμε στον πίβοτ που είχαμε πρόβλημα, ενώ η επίθεση έπαιξε ώριμα».