28.11
17:57

«Κανείς στο παιχνίδι με την ΑΕΚ»

AEK1924.gr team
«Κανείς στο παιχνίδι με την ΑΕΚ»

Πραγματοποιήθηκε το απόγευμα η διαμαρτυρία των συνδέσμων Φιλάθλων της Παναχαϊκής NP-NF NAVAJO και Αχαιών 3, για τους χειρισμούς του προέδρου της Παναχαϊκής Αλέξη Κούγια.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι φίλαθλοι συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Πίνδου και σύμφωνα με το πρόγραμμα θα πραγματοποιήσουν ειρηνική πορεία στην Ρήγα Φεραίου και θα μοιράσουν φέιγ βολάν στον κόσμο με στόχο την “αφύπνιση ενάντια στον κοντό”.

Μάλιστα, οι οργανωμένοι οπαδοί της Παναχαϊκής ζήτησαν από τον κόσμο της Πάτρας να μην πάει κανείς στο ματς με την ΑΕΚ.

0panaxaiki poreia1

0panaxaiki poreia2

Πηγή: patrastimes.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement