24.11
13:20

Σταματιάδης: Θέλουμε ο τελικός για γίνει στη Θεσσαλονίκη

AEK1924.gr team
Σταματιάδης: Θέλουμε ο τελικός για γίνει στη Θεσσαλονίκη

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Πρωταθλήματος, Κώστας Σταματιάδης κατά τη διάρκεια της κλήρωσης του Κυπέλλου ευχήθηκε σε όλες της ομάδες καλή επιτυχία και αποκάλυψε ότι στόχος των υπευθύνων είναι ο τελικός να πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλες τις ομάδες που παίρνουν μέρος στον θεσμό του Κυπέλλου Ανδρών και Γυναικών. Η πρόθεση της Επιτροπής Πρωταθλήματος είναι να προτείνει στο Δ.Σ. της ΟΧΕ ο τελικός του Κυπέλλου Ανδρών να διεξαχθεί φέτος στη Θεσσαλονίκη, η οποία δικαιούται μετά από 18 χρόνια να φιλοξενήσει ένα μεγάλο τελικό του ελληνικού χάντμπολ», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του Κώστα Σταματιάδη.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement