
Ο τεχνικός του Μαρκόπουλου, Βέσκο Ιβάνοβιτς μίλησε στην ιστοσελίδα της ομοσπονδίας για το ματς με την ΑΕΚ και τόνισε ότι η ομάδα του πρέπει να παίξει για τη νίκη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε:
«Έχουμε τα γνωστά προβλήματα, προσπαθούμε αλλά δεν είμαστε στη θέση να σκεφτόμαστε μόνο το αποτέλεσμα. Δεν είναι το πιο εύκολό παιχνίδι για να πούμε ότι πάμε για την πρώτη νίκη, ωστόσο περιμένω από τα νεαρά κορίτσια μας να παίξουμε για τη νίκη, να δώσουν το 100% και να παλεύουν σε κάθε φάση… Ανεξαρτήτου ονόματος αντιπάλου εμείς έτσι πρέπει να παίζουμε».