
Με πρόστιμο ύψους 19.000 ευρώ τιμωρήθηκε η Ένωση για τα όσα έλαβαν χώρα στη Ριζούπολη, στο ματς κόντρα στον Αχαρναϊκό. Απόφαση να ασκήσει έφεση
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μπορεί να μην έχει ανακοινωθεί επίσημα από την ιστοσελίδα της Football League, λόγω τεχνικών προβλημάτων, ωστόσο στην ΑΕΚ ενημερώθηκαν επίσημα για την απόφαση της Πειθαρχικής Επιτροπής.
Το αρμόδιο όργανο λοιπόν, αποφάσισε την τιμωρία της Ένωσης με χρηματικό πρόστιμο ύψους 19.000 ευρώ για τα όσα συνέβησαν στο ματς κόντρα στον Αχαρναϊκό, στο γήπεδο της Ριζούπολης. Οι Κιτρινόμαυροι αποφάσισαν να ασκήσουν έφεση.