
Η 6η αγωνιστική αναβλήθηκε, η ΑΕΚ θα παίξει το Σάββατο φιλικό ενώ οι ποδοσφαιριστές της θα ξεκουραστούν στο ρεπό της Κυριακής
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μετά την ακύρωση του παιχνιδιού της 6ης αγωνιστικής με την Παναχαϊκή στη Πάτρα, άμεσα οι άνθρωποι της Ένωσης έκλεισαν το φιλικό με τη Νίκη Βόλου για το ερχόμενο Σάββατο στο ΟΑΚΑ.
Ωστόσο ο Τραϊανός Δέλλας ανακοίνωσε σήμερα στους ποδοσφαιριστές του ότι μετά το ματς θα τους δοθεί μία μέρα ρεπό (την Κυριακή) και η επιστροφή τους στις προπονήσεις θα γίνει την Δευτέρα, κάτι που ικανοποίησε τους αθλητές της ΑΕΚ.