
Ο πρόεδρος της Παναχαϊκής, Αλέξης Κούγιας, εμφανίστηκε σίγουρος σε δηλώσεις του για το ματς της Κυριακής κόντρα στην ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Το ματς θα γίνει κανονικά. Δεν υπάρχει θέμα αναβολής. Η Παναχαϊκή έχει κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες και παράλληλα δίνουμε τη δυνατότητα στους φίλους της ΑΕΚ να βρεθούν σε ξεχωριστή εξέδρα στο Παμπελοποννησιακό.
Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού και δεν θέλω αυτή τη στιγμή να ανοίξω το στόμα μου… Μην ασχολείστε. Ο αγώνας θα γίνει κανονικά την Κυριακή στις 18.00, τέλος», τόνισε ο Κούγιας στο a–sports.gr.