
Ο αρχηγός της Ένωσης, Ανδρέας Ανδρεάδης μίλησε λίγο μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό, για την καλή εμφάνιση της Ένωσης απέναντι στους Ερυθρόλευκους παρά την ήττα
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά:
«Οι παίκτες της ΑΕΚ διψούν για διακρίσεις. Το έδειξαν αυτό και σήμερα. Κάναμε πολύ καλή εμφάνιση με εξαίρεση το δεύτερο σετ. Χάσαμε το πρώτο σετ στις λεπτομέρειες από λάθη απειρίας. Ο Ολυμπιακός ίσως να μας υποτίμησε λίγο αλλά κι εμείς παίξαμε σπουδαία. Κρατάμε το πάθος που δείξαμε και πάμε στο επόμενο ματς που είναι επίσης δύσκολο, κόντρα στον Παναθηναϊκό».