
Ο MVP της Ένωσης στην αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό, Χόρχε Παγιά, ο οποίος σημείωσε συνολικά 33 πόντους, μίλησε για το παιχνίδι λίγο μετά το τέλος
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Με τόσα προβλήματα που έχουμε η ομάδα σήμερα έκανε ένα πολύ μεγάλο παιχνίδι απέναντι σε μια πανίσχυρη ομάδα. Μπορούμε να παίξουμε και καλύτερα. Είναι κρίμα γιατί αυτή η ομάδα έχει μεγάλες δυνατότητες».