06.11
17:05

Φυσιοθεραπεία για δύο και δείπνο

Πένυ Μακρή
Φυσιοθεραπεία για δύο και δείπνο

Ολοκληρώθηκε η προπόνηση της Πέμπτης, με τον Τραϊανό Δέλλα να μετρά δύο απουσίες, αυτές του Νίκου Γεωργέα και του Άρη Σοϊλέδη. Σύσσωμη η ομάδα και το τεχνικό τιμ θα δειπνήσουν σε εστιατόριο της Κηφισιάς

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ολοκληρώθηκε η προπόνηση των ποδοσφαιριστών της ΑΕΚ που διεξήχθη στα Σπάτα, με το Τραϊανό Δέλλα να μην έχει στη διάθεση του τους Νίκο Γεωργέα και Άρη Σοϊλέδη.

Αμφότεροι ακολούθησαν πρόγραμμα φυσιοθεραπείας, ενώ όλη η ομάδα μαζί με το τεχνικό τιμ θα δειπνήσει σε γνωστό εστιατόριο της Κηφισιάς.

Την Παρασκευή η προπόνηση θα πραγματοποιηθεί στις 10:00. 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement