05.11
11:00

Φυσιοθεραπεία για δύο

AEK1924.gr team
Φυσιοθεραπεία για δύο

Με δύο απουσίες ολοκληρώθηκε η σημερινή προπόνηση της ΑΕΚ, με τους Κιτρινόμαυρους να επιστρέφουν στα Σπάτα μετά το ρεπό τους.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Συγκεκριμένα οι Νίκος Γεωργέας και Άρης Σοϊλέδης έκαναν πρόγραμμα φυσιοθεραπείας, ενώ οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά, χωρίς να αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα.

Σχετικά με την αυριανή προπόνηση θα πραγματοποιηθεί στις 17.00 στα Σπάτα και στη συνέχεια το ποδοσφαιρικό τμήμα θα δειπνήσει μαζί.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement