
Οι ποδοσφαιριστές της Ένωσης μαζί με το τεχνικό επιτελείο θα δειπνίσουν σε εστιατόριο της Κηφισιάς την ερχόμενη Πέμπτη
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το κλίμα που επικρατεί στις τάξεις της ΑΕΚ είναι εξαιρετικό και αυτό θέλουν να διατηρήσου οι Κιτρινόμαυροι ενόψει της συνέχειας.
Στο πλαίσιο λοιπόν της… σύσφιξης των σχέσεων μεταξύ των μελών της Ένωσης, αποφασίστηκε οικογενειακό δείπνο, το οποίο έχει προγραμματιστεί για την ερχόμενη Πέμπτη σε γνωστό εστιατόριο της Κηφισιάς.