04.11
15:30

Σε απολογία η ΑΕΚ για το ματς στη Ριζούπολη

AEK1924.gr team
Σε απολογία η ΑΕΚ για το ματς στη Ριζούπολη

Η ΠΑΕ ΑΕΚ κλήθηκε σε απολογία για το όσα συνέβησαν στο γήπεδο της Ριζούπολης και στην αναμέτρηση κόντρα στον Αχαρναϊκό.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της FOOTBALL LEAGUE ΟΠΑΠ κάλεσε σε απολογία για την Πέμπτη  06/11/2014 και ώρα 10:30:

Την ΠΑΕ ΑΕΚ  για παράβαση των άρθρων  1, 3 παρ. 2β,  14 παρ. 1, 2,3,  15 παρ. 3, 4, 6, 25 και 26 του Πειθαρχικού Κώδικα της ΕΠΟ (ΠΑΕ ΝΕΟΣ ΑΧΑΡΝΑΪΚΟΣ – ΠΑΕ ΑΕΚ 02-11-2014).

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement