
Ολοκληρώθηκε η σημερινή προπόνηση της ΑΕΚ, με τους Σοϊλέδη και Γεωργέα να περνούν από εξετάσεις.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα, όσοι ποδοσφαιριστές αγωνίστηκαν στο χθεσινό ματς κόντρα στον Αχαρναϊκό ακολούθησαν πρόγραμμα οποθεραπείας, ενώ οι υπόλοιποι γυμνάστηκαν κανονικά.
Ο Νίκος Γεωργέας που τραυματίστηκε στον οπίσθιο μηριαίο κατά τη διάρκεια του αγώνα θα υποβληθεί σε απεικονιστικό έλεγχο προκειμένου να διαπιστωθεί το μέγεθος του τραυματισμού του.
Από την άλλη πλευρά ο Άρης Σοϊλέδης μετά την ενόχληση που ένιωσε την Παρασκευή στον αριστερό δικέφαλο υποβλήθηκε σήμερα σε μαγνητική στο Ιατρικό Αθηνών.
Την Τρίτη η ομάδα έχει ρεπό και την Τετάρτη η προπόνηση είναι προγραμματισμένη στις 10:00.