
Η αναμέτρηση στη Ριζούπολη και έτσι όπως τελικά εξελίχθηκε δεν ήταν για καρδιακούς, με την ΑΕΚ να πετυχαίνει δύο γκολ στις καθυστερήσεις και να παίρνει τη νίκη κόντρα στον Αχαρναϊκό με 2-1.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αν μη τι άλλο η έκβαση του ματς ήταν τέτοια που έκανε όλο τον κόσμο που το παρακολουθούσε να αγωνιά για το τελικό αποτέλεσμα, όπως και τον Δημήτρη Μελισσανίδη που χάρηκε εν τέλει για τη νίκη.
Μετά τη λήξη του παιχνιδιού ο ισχυρός άνδρας της Ένωσης κατέβηκε στα αποδυτήρια προκειμένου να συγχαρεί τους Κιτρινόαμυρους γι’ αυτή την μεγάλη ανατροπή.
«Συγχαρητήρια παιδιά και μπράβο σας για σήμερα. Μας βγήκε λίγο η ψυχή, αλλά μπράβο σας για την προσπάθεια που καταβάλλατε. Δείξατε ψυχή.», ήταν τα λόγια του Τίγρη.