
Στον χθεσινό αγώνα με τον Hρακλή Ψαχνών στο ΟΑΚΑ, η ΠΑΕ ΑΕΚ υποδέχθηκε για δεύτερη συνεχόμενη φορά μαθητές και μαθήτριες από διάφορα σχολεία της Αττικής.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Τα παιδιά με την παρουσία τους στο γηπεδο, έδειξαν ότι επιθυμούν να καθιερώσουν τη μαθητική κερκίδα ενώ αυτή τη φορά το μήνυμα που έστειλαν ήταν για την ΕΙΡΗΝΗ. Μια αξία ανεκτίμητη για τον άνθρωπο και ένα από τα πολυτιμότερα αγαθά στη ζωή μας.
Το πανό με το σχετικό μήνυμα ανέφερε τα εξής : “Δεν υπάρχει δρόμος για την ειρήνη. Η ειρήνη είναι ο δρόμος”.
Το επόμενο ραντεβού των μαθητών και των μαθητριών στο ΟΑΚΑ θα είναι στις 23 Νοεμβρίου στον αγώνα πρωταθλήματος με αντίπαλο την Επισκοπή Ρεθύμνου.
πηγή φωτογραφίας: ww.aekfc.gr