
Ο πασαδόρος Ίνοσλαβ Κρίνιτς ο οποίος έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση με τη φανέλα της ΑΕΚ, δήλωσε για το 3-0 επί του Άρη στη Θεσσαλονίκη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Ήταν πολύ σημαντική νίκη δεδομένων των πολλών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η ομάδα. Αποκτά, δε, ακόμη μεγαλύτερη αξία καθώς ο Πέτρος (Πέτρογλου) και ο Βάλεντιν (Μπουρκόφσκι) δεν ήταν σε θέση να βοηθήσουν. Το παιχνίδι ήταν δύσκολο για εμάς, η απόδοσή μας είχε σκαμπανεβάσματα αλλά στο τέλος αυτό που μετράει είναι οι τρεις βαθμοί. Κάναμε ένα καλό ξεκίνημα, τώρα κοιτάζουμε μπροστά και συνεχίζουμε για να πετύχουμε τους στόχους μας», ήταν τα λόγια του.