
Ο Δημήτρης Ωρολογάς ο οποίος κλήθηκε να καλύψει το κενό του τραυματία Πέτρου Πέτρογλου και έπαιξε κόντρα στην ομάδα με την οποία έκανε προετοιμασία το καλοκαίρι μίλησε για τη νίκη επί του Άρη στη Θεσσαλονίκη, που ήρθε λίγες ώρες πριν από την ονομαστική του εορτή
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Κάναμε μια πολύ καλή εμφάνιση κι ένα πολύ καλό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα. Ήμασταν από την αρχή συγκεντρωμένοι στην τακτική μας και δεν αφήσαμε σε κανένα σημείο τον Άρη να μας απειλήσει… Είμαι επαγγελματίας. Αυτή τη στιγμή είμαι παίκτης της ΑΕΚ κι αυτό που με ενδιαφέρει είναι η καλή πορεία της. Για τον σκοπό αυτό θα δίνω πάντα τον καλύτερο εαυτό μου στο γήπεδο…. Η νίκη αυτή ήταν ένα καλό δώρο για τη γιορτή μου. Εύχομαι να έρθουν κι άλλες και να έχουμε συχνά γιορτή…»