21.10
11:30

Κάλεσαν ξανά σε απολογία την ΑΕΚ!

AEK1924.gr team
Κάλεσαν ξανά σε απολογία την ΑΕΚ!

Τείνει να γίνει μέρος της ρουτίνας της ΑΕΚ οι κλήσεις από τον Αθλητικό Δικαστή, αφού η Ένωση κλήθηκε ξανά σε απολογία για το ματς με τον Απόλλων Σμύρνης, στο οποίο δεν έγινε τίποτα απολύτως.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Η ΑΕΚ θα πρέπει να παραστεί την Πέμπτη (23/10) στις 10:30 ενώπιον του Αθλητικού Δικαστή για τη συμπεριφορά των οπαδών της ομάδας στην αναμέτρηση με τον Απόλλωνα Σμύρνης.

Το άρθρο 25 παρ. 1 το οποίο φαίνεται να έχει παραβιάσει η ΑΕΚ, αφορά τα συνθήματα που ακούστηκαν στην εξέδρα.

Αναλυτικά η απόφαση:

«Την ΠΑΕ ΑΕΚ για παράβαση των άρθρων 1, 3 παρ. 2β, 14 παρ. 1, 2,3, 15 παρ. 1, 25 και 26 του Πειθαρχικού Κώδικα της ΕΠΟ (ΠΑΕ ΑΕΚ – ΠΑΕ ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ 19-10-2014)».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement