
Η αρχηγός της γυναικείας ομάδας βόλεϊ της Ένωσης, Δήμητρα Γιακουμή μίλησε για τη φετινή σεζόν, ευχαρίστησε τους ανθρώπους που βοήθησαν την ομάδα, ενώ τόνισε πως οι παίκτριες βρίσκονται εδώ για τα δύσκολα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους που στάθηκαν στην ομάδα παρά τις δυσκολίες. Πρόκειται όντως για μια δύσκολη χρονιά, έφυγαν κάποιες αθλήτριες, ήρθαν κάποιες άλλες. Εμείς είμαστε εδώ για τα δύσκολα και θα κοιτάμε αγώνα με τον αγώνα», είπε μεταξύ άλλωνη έμπειρη αθλήτρια.