Κυρίαρχος και στις δοκιμές κατάταξης του Σότσι ο Άγγλος της Mercedes, άφησε δεύτερο στην εκκίνηση τον Ρόσμπεργκ. Μια ανάσα από την πολ ποζίσιον ο Μπότας και η Williams!
O Λιούις Χάμιλτον κέρδισε την πρώτη πολ ποζίσιον της ιστορίας της Formula 1 επί ρωσικού εδάφους, καθώς ήταν ανίκητος στις δοκιμές κατάταξης του Σότσι. Έτσι, ο Άγγλος έκανε ένα ακόμα σημαντικό βήμα στη μάχη του τίτλου με τον Νίκο Ρόσμπεργκ, που θα εκκινήσει από τη δεύτερη θέση το 16ο φετινό Γκραν Πρι.
Ο Χάμιλτον έκανε δύο εκπληκτικούς γύρους στο τέλος των κατατακτήριων δοκιμών, κατεβάζοντας δύο φορές τον ταχύτερο χρόνο, που έκλεισε εντέλει στο 1:38.5. Καθώς οι οδηγοί δεν ακολούθησαν τη συνηθισμένη τους τακτική να βάζουν φρέσκα ελαστικά πριν την τελευταία τους προσπάθεια, ο Ρόσμπεργκ με τρία οδηγικά λάθη στον τελευταίο του γύρο δεν είχε απάντηση για τον Λιούις.
Η Mercedes, πάντως, απειλήθηκε σθεναρά και με αξιώσεις ακόμα και για την πολ ποζίσιον από τη Williams και τον Φινλανδό της, Βάλτερι Μπότας. Ο νεαρός οδηγός ήταν 77 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος του Χάμιλτον στο προτελευταίο χρονομετρημένο τμήμα της πίστας, αλλά ένα ατέλειωτο και εντυπωσιακό γλίστρημα στην έξοδο της τελευταίας στροφής του στέρησε την πιθανή τεράστια έκπληξης μιας πολ ποζίσιον στα ίσα απέναντι στις Mercedes.
Αντίθετα, ο έτερος οδηγός της Williams, Φελίπε Μάσα, είχε την ατυχία να μην περάσει καν στην πρώτη 16άδα, καθώς ένα πρόβλημα πίεσης στο σύστημα τροφοδοσίας του κινητήρα της Mercedes δεν του επέτρεψε να κάνει τίποτα καλύτερο από τον 18ο χρόνο, στην πρώτη περίοδο των δοκιμών κατάταξης.
Το ακόμα πιο εντυπωσιακό, πάντως, είναι ότι πίσω από τον Τζένσον Μπάτον τον 5ο χρόνο έγραψε ο Ντάνιιλ Κβίατ – κερδίζοντας όχι μόνο τον Κέβιν Μάγκνουσεν με τον ισχυρότερο κινητήρα της Mercedes, αλλά ακόμα και τον Ντάνιελ Ρικιάρντο της «μητρικής» Red Bull. Ο Ρώσος πανηγύρισε με μια θριαμβευτική κραυγή μετά το πέρασμα από την καρό σημαία την καλύτερη θέση εκκίνησης της καριέρας του, μέσα στην πατρίδα του.
Αντίθετα, ο οδηγός τον οποίο ο Κβίατ θα αντικαταστήσει του χρόνου στη Red Bull Racing, Σεμπάστιαν Φέτελ, δεν κατάφερε καν να περάσει στην πρώτη δεκάδα. Ο Γερμανός δεν είχε κανένα μηχανικό πρόβλημα, και εξήγησε ότι η RB10 απλώς ήταν νευρική έπειτα από ένα ρίσκο που πήρε σχετικά με τις ρυθμίσεις της στο πολύ ιδιαίτερο και τεχνικό, όπως αποδείχθηκε τελικά, σιρκουί του Σότσι.
Η Ferrari πέρασε ένα άκρως απογοητευτικό απόγευμα, με χρόνους 1,2 δευτερόλεπτα πίσω από τις Mercedes και με σχετική δυσκολία να περάσει ακόμα και στην πρώτη δεκάδα. Τέλος, οι Κέβιν Μάγκνουσεν, Νίκο Χούλκενμπεργκ και Πάστορ Μαλδονάδο δέχθηκαν ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση, οι πρώτοι δύο για αλλαγή κιβωτίου και ο Μαλδονάδο με βάση τις πέντε θέσεις που χρωστούσε από την Ιαπωνία για τη χρήση του 6ου κινητήρα της χρονιάς.
Πηγή: sport24.gr
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ AEK1924 ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ
Όλα τα νέα της ΑΕΚ στο Google News
Κάνε Like στην σελίδα του AEK1924 στο Facebook
Κάνε follow το AEK1924 στο Instagram
Παρακολούθησε τις εκπομπές και τα βίντεο του AEK1924 με ένα subscribe στο YouTube
Βρείτε το AEK1924 στο TikTok
Ακολούθησε το AEK1924 στο X
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Advertisement