
Ένα από τα νέα αποκτήματα της Ένωσης, ο Δημήτρης Κατσίκης μίλησε στην κάμερα του ΑΕΚ1924 και υπογράμμισε πως η πρεμιέρα δεν ήταν όπως την περίμενε και ότι από εδώ και πέρα οι παίκτες θα βάλουν τα κεφάλια κάτω και θα συνεχίσουν τη δουλειά.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Δεν πήγε τόσο καλά όσο περίμενα, θέλουμε καιρό για να «δέσουμε» σαν ομάδα. Είχαμε πάρα πολλές χαμένες ευκαιρίες, ειδικά από τα έξι μέτρα. Τώρα συνεχίζουμε με το κεφάλι ψηλά για να πάμε καλύτερα στα άλλα ματς».
Χρειάζεται δουλειά ακόμα η ομάδα;
«Σίγουρα χρειαζόμαστε δουλειά και στα σουτ και γενικώς, απλά πιστεύω πως δεν ήμασταν 100% σοβαροί γι’αυτό τα χάναμε. Το κεφάλι κάτω, συνεχίζουμε τη δουλειά και στοχεύουμε σε κάτι καλύτερο».