29.9
12:50

Με τη βούλα στην Α1 η ΑΕΚ

AEK1924.gr team
Με τη βούλα στην Α1 η ΑΕΚ

Η διοίκηση της Ερασιτεχνικής μετά από πολλές προσπάθειες παρουσίασε έναν πλήρη φάκελο στην Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού και η ανδρική ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ πήρε το πιστοποιητικό συμμετοχής για την Α1.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Έτσι, η ΑΕΚ της Καρδιάς θα αγωνιστεί κανονικά στο πρωτάθλημα βόλεϊ της Α1 ανδρών και θα προσπαθήσει να κάνει το κάτι παραπάνω σε σχέση με την περσινή επιτυχημένη σεζόν.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement