28.9
16:56

Αρβανίτης: «Δεν πήγαμε καλά»

AEK1924.gr team
Αρβανίτης: «Δεν πήγαμε καλά»

Ο Γιάννης Αρβανίτης μίλησε λίγο μετά το τέλος της αναμέτρησης με την Αναγέννηση Βύρωνα, για το κακό ξεκίνημα της ομάδας του

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Δεν πήγαμε καλά. Παίξαμε πολύ ατομικά και δεν δείξαμε στην επίθεση εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μας. Στην άμυνα σταθήκαμε καλύτερα, αλλά η επίθεση και τα χαμένα σουτ από τα 6 μέτρα μας στοίχισαν. Η Αναγέννηση είναι σαφώς πιο έτοιμη και σήμερα ήταν περισσότερο ομάδα από εμάς. Εμείς έχουμε μια πολύ καινούργια ομάδα που χρειαζόμαστε χρόνο. Όμως αυτό δεν είναι δικαιολογία, σήμερα έπρεπε να κερδίσουμε».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement