
Ορίστηκαν οι διαιτητές για τον αγώνα της Βασίλισσας για την 2η φάση του Κυπέλλου Ανδρών
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η Ένωση μετά τη νίκη κόντρα στον Κολοσσό, υποδέχεται στο κλειστό της Γλυφάδας το Ρέθυμνο με στόχο την πρόκριση στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδας.
Η ομοσπονδία όρισε τους διαιτητές της αναμέτρησης, οι οποίοι είναι οι Γκόντας και Σώμος από τον σύνδεσμο της Αθήνας και ο Μπίκας από τον Πειραιά.