
Ο Βαγγέλης Ζιάγκος θα έχει την ευκαιρία να δει για πρώτη φορά τους παίκτες του αγωνιζόμενους στο παρκέ, αφού η Βασίλισσα «έκλεισε» φιλικό με τον Πανιώνιο που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου στις 19:00 στο κλειστό της Νέας Σμύρνης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά το δελτίο Τύπου που αναρτήθηκε στη σελίδα της ΚΑΕ ΑΕΚ στο Facebook:
«Ανεπίσημη «πρεμιέρα» για τη «Βασίλισσα» το ερχόμενο Σάββατο (20/9, 19:00). Πιο αναλυτικά, η ομάδα της ΑΕΚ θα δώσει τον πρώτο της φιλικό αγώνα με αντίπαλο τον Πανιώνιο, στο κλειστό της Νέας Σμύρνης.
Η αναμέτρηση θα γίνει κεκλεισμένων των θυρών».