
Στην Αθήνα βρίσκεται από το μεσημέρι και ο Στέφαν Νίκολιτς, γεγονός που ικανοποιεί ακόμη περισσότερο τον Βαγγέλη Ζιάγκο. Υπενθυμίζεται ότι στην Αθήνα βρίσκεται από το πρωί και ο Ντέιβιντ Κάιλς
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η διοίκηση της ΚΑΕ ΑΕΚ θα παραθέσει το βράδυ δείπνο στους ξένους της ομάδας (Nίκολιτς, Ουίλιαμσον, Ράιτ, Κάιλς) στο εστιατόριο γνωστού «Ενωσίτη» επιχειρηματία.
Στο μεταξύ, μια ημέρα ρεπό (σήμερα) είναι αρκετή για τους παίκτες της ΑΕΚ. Οι «κιτρινόμαυροι» επιστρέφουν αύριο (Δευτέρα, 15/9, 13:00) στις προπονήσεις, οι οποίες θα συνεχιστούν σε πιο έντονους ρυθμούς, κεκλεισμένων των θυρών, στο κλειστό του Ιλίου.