
Με διακανονισμό των χρεών λύθηκαν τα προβλήματα με τους Σάκι και Κυριακίδη
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι υπεύθυνοι της αντρικής ομάδας βόλεϊ της Ένωσης τα βρήκαν με τους δύο παίκτες (υπήρχαν και τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις εις βάρος της ΑΕΚ) και μάλιστα οι δυο τους πήραν και κάποια χρήματα από τα χρωστούμενα.
Τα υπόλοιπα φυσικά θα τους δοθούν σύμφωνα με τους διακανονισμούς που έγιναν.