
Ο Μανώλης Ρουμελιώτης αποφάσισε να δώσει διήμερο ρεπό στις παίκτριες του για το Σαββατοκύριακο, μετά και τις απαιτητικές προπονήσεις των προηγούμενων ημερών.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι ρυθμοί των προπονήσεων για τις Κιτρινόμαυρες ανεβαίνουν καθημερινά και ο τεχνικός της Ένωσης θέλησε να τους δώσει δύο μέρες προκειμένου να ξεκουραστούν και να επιστρέψουν πιο έτοιμες στις προπονήσεις.
Έτσι οι αθλήτριες της ΑΕΚ πήραν ρεπό το Σαββατοκύριακο και θα επιστρέψουν στις προπονήσεις την Δευτέρα το απόγευμα.