
Σύμφωνα με πληροφορίες ο ταμίας της «Μάνας ΑΕΚ», Γιώργος Μπρέκοβιτς, ο οποίος κρατούσε και τη θέση στην περσινή διοικούσα επιτροπή του Μπάσκετ αλλά και στην αντίστοιχη του ΤΑΠ βόλεϊ ανδρών.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Μπρέκοβιτς για προσωπικούς λόγους και κυρίως έλλειψης χρόνου έθεσε την παραίτηση του στον πρόεδρο της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ, κ. Αλεξίου. Ο ίδιος ωστόσο θα παραμείνει μέλος του Δ.Σ της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ.