
Μετά από μια εβδομάδα σερί προπονήσεων στο Ζηρίνειο, ο Γιάννης Αρβανίτης έδωσε ρεπό την Κυριακή στους παίκτες του, προκειμένου να ξεκουραστούν και να συνεχίσουν σε υψηλούς ρυθμούς από Δευτέρα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Μάγκες ολοκλήρωσαν μια εβδομάδα προπονήσεων στο Ζηρίνειο και ο τεχνικός της ομάδας τους έδωσε ρεπό για να ξεκουραστούν και από Δευτέρα να συνεχίσουν με αμείωτους ρυθμούς για την απαιτητική σεζόν που έρχεται.