
Στη Γλυφάδα αναμένεται να παραμείνει και τη νέα σεζόν η αντρική ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ, με τις ανακοινώσεις να απομένουν για να οριστικοποιηθεί η συμφωνία.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι ιθύνοντες του τμήματος θα επικοινωνήσουν με τον νέο δήμαρχο που αναλαμβάνει το νέο του πόστο την 1η Σεπτεμβρίου. Το θέμα είναι απλά τυπικό και θα «κλείσει» οριστικά στις αρχές του επόμενου μήνα.