
Η αθλήτρια της Ένωσης μας κάνει υπερήφανους για ακόμη μία φορά και ως ΑΕΚτζήδες και ως Έλληνες, καθώς κατέκτησε την δεύτερη θέση στην Δισκοβολία στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα που διεξάγεται αυτό το Σαββατοκύριακο στο Πιτέστι της Ρουμανίας
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η Κρίστυ (όπως θέλει να την φωνάζουμε) έριξε τον δίσκο της στην τέταρτη προσπάθεια της στα 53.38μ., και κέρδισε το ασημένιο μετάλλιο απέναντι σε πολύ καλές και ανταγωνιστικές αθλήτριες. Πρώτη με 57,60μ. η Τομάσεβιτς.
