
Τρεις αθλήτριες της ΑΕΚ θα αγωνιστούν στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Ανδρών Γυναικών που θα γίνεται το ερχόμενο σαββατοκύριακο στη Ρουμανία.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα στην διοργάνωση θα λάβουν μέρος από την ΑΕΚ οι Γεωργία Κοκλώνη (100 μ.), Ελένη Θεοδωρακοπούλου (1.500 μ.) και Χρυσούλα Αναγνωστοπούλου (Δισκοβολία).