
Ακόμα ένα μετάλλιο, καθώς και πολύτιμους βαθμούς πρόσθεσε η ΑΕΚ στο ενεργιτικό της στο πλαίσιο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος στίβου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα η Θεοδωρακοπούλου στα 800 μέτρα τερμάτισε τρίτη με 2.08.93 και πήρε το χάλκινο μετάλλιο, πίσω από Φιλάνδρα και Κλάδου.
H Θεοδωρακοπούλου χθες πήρε το χρυσό μετάλλιο για την ΑΕΚ στα 1.500 μέτρα.