
Το τμήμα στίβου της ΑΕΚ γιορτάζει την κατάκτηση του πρωταθλήματος σε εστιατόριο στο Χαλάνδρι.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι γυναίκες της Ένωσης κατέκτησαν το τέταρτο συνεχόμενο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Στίβου, δείχνοντας ότι παρά τα προβλήματα οι αθλητές καταφέρνουν με πάθος και ψυχή να παίρνουν τίτλους.
Μετά την κατάκτησή του όλη η ομάδα, όλη η ομάδα γιορτάζει την κατάκτηση του σε εστιατόριο στο Χαλάνδρι.