
Στη δεύτερη θέση του βάθρου κατάφερε να ανέβει ο Μιχάλης Κολοκοτρώνεις στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα στίβου στο ΟΑΚΑ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο αθλητής της Ένωσης τερμάτισε δεύτερος με βολή στα 65.02 και πήρε το ασημένιο μετάλλιο, πίσω από τον Κωστογλίδη του Ηρακλή.
Αυτό ήταν και το πρώτο μετάλλιο για τους άνδρες της ΑΕΚ.