19.7
11:42

Το “ευχαριστώ” του Καφφάτου

AEK1924.gr team
Το “ευχαριστώ” του Καφφάτου
Ο Δημήτρης Καφφάτος ευχαρίστηκε μέσω του προσωπικού του προφίλ στο facebook, τα παιδιά της Original, που βοήθησαν οικονομικά την ομάδα.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
 
“Ενα μεγάλο μπράβο στους οπαδούς μας και στα παιδιά της original που βοηθησαν και βοηθουν την ομαδα μας!!! Ετσι αναγνωρίζετε η προσπάθεια κάποιων ανθρώπων που πίστεψαν σε αυτο το τμήμα ( Σταματιαδης, Αρβανίτης και των παλαιών αθλητών) !!! Ευχαριστούμε και παλι αδέρφια… και λεω “ευχαριστούμε” γιατί αν και σταματησα νιώθω πως ανήκω στην οικογενεια της ΑΕΚ…!!!”, έγραψε χαρακτηριστικά ο πρώην τερματοφύλακας της ΑΕΚ, ο οποίος ήταν, είναι και θα παραμείνει Μάγκας.
Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement