Καταστροφή για τον Λιούις Χάμιλτον, που θα εκκινήσει 15ος έπειτα από ατύχημα στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών στο Χόκενχαϊμ.
Την πολ ποζίσιον για το Γκραν Πρι της πατρίδας του, Γερμανίας, κέρδισε ο Νίκο Ρόσμπεργκ της Mercedes στις σημερινές δοκιμές κατάταξης του 10 φετινού αγώνα της Formula 1 – ενώ ο ομόλογός του και αντίπαλός του για το φετινό τίτλο, Λιούις Χάμιλτον, θα εκκινήσει από την 15 θέση λόγω ατυχήματος που είχε στην πρώτη περίοδο των δοκιμών.
Το δισκόφρενο του εμπρός δεξιού τροχού της Mercedes W05 του Χάμιλτον υποχώρησε, καθώς ο Άγγλος φρέναρε για τη φουρκέτα που βρίσκεται μέσα στο τμήμα του «σταδίου» της πίστας του Χόκενχαϊμ. Ο Άγγλος προσέκρουσε σφοδρά στα προστατευτικά ελαστικά, όμως στο ιατρικό κέντρο της πίστας διαπιστώθηκε ότι δεν έχει υποστεί τραυματισμό.
Το μονοθέσιο υπέστη αρκετή ζημιά και ο Χάμιλτον δεν ήταν σε θέση να αγωνιστεί περαιτέρω. Ο χρόνος που είχε πετύχει μέχρι τότε ήταν αρκετός για να περάσει στη δεύτερη περίοδο, όμως δεν συμμετείχε στο Q2 και ξέμεινε στην 16 θέση των κατατακτήριων δοκιμών. Θα εκκινήσει 15, όμως, λόγω ποινής τριών θέσεων που έχει επιβληθεί στον Εστεμπάν Γκουτιέρεζ της Sauber (για τη σύγκρουσή του με τον Πάστορ Μαλδονάδο στο Σίλβερστοουν).
Μετά από αυτή την εξέλιξη, ο Ρόσμπεργκ ήταν το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση της πολ ποζίσιον – και ο Γερμανός επιβεβαίωσε τα προγνωστικά, παρά την ανάδυση της Williams ξανά σε πρωταγωνιστικό ρόλο.
Ο Βαλτέρι Μπότας ήταν ξανά εκθαμβωτικός και, βελτιώνοντας το χρόνο του στην τελευταία του προσπάθεια (κάτι που ο Ρόσμπεργκ απέτυχε να κάνει) έφτασε τη Mercedes στα 0,2 δευτερόλεπτα! Ο Φελίπε Μάσα δεν ακολούθησε το ρυθμό του ομολόγου του, μένοντας τρία δέκατα μακριά του.
Εξίσου καλοί ήταν οι Κέβιν Μάγκνουσεν και Ντάνιελ Ρικιάρντο που έκλεισαν την πεντάδα, αλλά οι Φερνάντο Αλόνσο και Σεμπάστιαν Φέτελ είχαν ακόμα μια απογοητευτική μέρα. Η Ferrari δείχνει να είναι τουλάχιστον ένα δευτερόλεπτο μακριά από τη Mercedes, την ώρα που ο Κίμι Ράικονεν με προβλήματα στη διαχείριση των ελαστικών δεν κατάφερε να προκριθεί στην πρώτη δεκάδα.
Όσο για τη Red Bull, το αναβαθμισμένο λογισμικό της χαρτογράφησης της μονάδας ισχύος της Renault, αν εντέλει χρησιμοποιήθηκε, δεν προσέφερε τα «δέκατα του δευτερολέπτου» που προσδοκούσε η γαλλική εταιρεία ότι θα χάριζε στο μονοθέσιο της πρωταθλήτριας.
Πηγή: sport24.gr
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ AEK1924 ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ
Όλα τα νέα της ΑΕΚ στο Google News
Κάνε Like στην σελίδα του AEK1924 στο Facebook
Κάνε follow το AEK1924 στο Instagram
Παρακολούθησε τις εκπομπές και τα βίντεο του AEK1924 με ένα subscribe στο YouTube
Βρείτε το AEK1924 στο TikTok
Ακολούθησε το AEK1924 στο X
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Advertisement