
Όπως όλα δείχνουν και τη νέα σεζόν το γυναικείο τμήμα βόλεϊ της Ένωσης θα αγωνίζεται στο κλειστό του Ιωνικού στη Νέα Φιλαδέλφεια
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πέρσι η ομάδα έφαγε σχεδόν την μισή σεζόν παίζοντας στο κλειστό της Ριζούπολης τα εντός έδρας παιχνίδια της λόγω της κωλυσιεργίας με την αδειοδότηση του κλειστού της Νέας Φιλαδέλφειας.
Οι άνθρωποι της ΑΕΚ ευελπιστούν ότι την ερχόμενη σεζόν οι αθλήτριες της ομάδας θα αγωνίζονται από το πρώτο ματς στη Νέα Φιλαδέλφεια και για τον λόγο αυτό ήδη έχουν ξεκινήσει επαφές όσον αφορά το τι θα ισχύσει φέτος με τις άδειες των κλειστών προκειμένου να αποφύγουν την περσινή ταλαιπωρία.