
Η ΑΕΚ επέστρεψε με ένα μετάλλιο στις αποσκευές της από το πανελλήνιο πρωτάθλημα εφήβων και νεανίδων που διεξήχθη στις Σέρρες, αλλά η εικόνα των αθλητών ήταν άκρως ενθαρρυντική.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι περισσότεροι αθλητές που συμμετείχαν στους αγώνες εφήβων ήταν παίδες και οι επιδόσεις τους έφεραν χαμόγελα στους ανθρώπους της ΑΕΚ για το μέλλον. Επόμενη διοργάνωση για την Ένωση το πανελλήνιο πρωτάθλημα παμπαίδων στο Λουτράκι.