
Δεν τα κατάφεραν οι κορασίδες της ΑΕΚ στην πρεμιέρα του πανελληνίου πρωταθλήματος και ηττήθηκαν με 3-0 σετ από την αντίστοιχη ομάδα του Βύρωνα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο αγώνας διεξήχθη στο Ζηρίνειο και οι παίκτριες του Μάκη Μαργαρίτη δεν κατάφεραν να πάρουν τη νίκη χάνοντας με 3-0 σετ (25-21, 25-22, 25-18). Το Σάββατο (28/6) στις 14:00 οι κορασίδες της Ένωσης θα αντιμετωπίσουν στο Ζηρίνειο το Ναύπλιο.