
Στις ΗΠΑ θα βρεθεί σε λίγες ημέρες μαζί με τον Αχιλλέα Δεμέναγα ο Βαγγέλης Ζιάγκος για να συμμετάσχουν με το «Sportscamp» του Λουτρακίου στο τουρνουά των Καβαλίερς
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Με τα πράγματα στη Βασίλισσα να παραμένουν ρευστά, ο Βαγγέλης Ζιάγκος χωρίς να γνωρίζει και πολλά για το μέλλον του θα ταξιδέψει την 1η Ιουλίου στο Κλίβελαντ μαζί με τον Αχιλλέα Δεμέναγα.
Οι δύο τους και μαζί με 36 αθλητές από το «Sportcamp» του Λουτρακίου θα πάρουν μέρος σε αγώνα επίδειξης αλλά και σε τουρνουά των Καβαλίερς, και θα επιστρέψουν στη βάση τους στις 12 Ιουλίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι Ζιάγκος και Δεμέναγας είχαν κάνει το ίδιο ταξίδι και το περσινό καλοκαίρι.