21.6
20:53

Καρυπίδης: «Συγγνώμη που δε σας δώσαμε τη χαρά»

AEK1924.gr team
Καρυπίδης: «Συγγνώμη που δε σας δώσαμε τη χαρά»

Ο Σάββας Καρυπίδης ήταν απογοητευμένος από την ήττα στον τελικό και εξέφρασε τη λύπη του που δεν κατάφερε αυτός και οι συμπαίκτες του να δώσουν τη χαρά ενός ακόμα τίτλου στον κόσμο της ΑΕΚ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο εξτρέμ της Ένωσης έγραψε στη σελίδα του στο Facebook: «Συγγνώμη που δεν σας δώσαμε την χαρά για έναν ακόμα τίτλο αλλά σας δώσαμε την καρδιά και την ψυχή μας όλη την χρονιά! Για άλλη μια φορά είδαμε τι έγινε…».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement