
Ο προπονητής των ακαδημιών φούτσαλ της ΑΕΚ αποφάσισε να αποχωρήσει από την ομάδα για προσωπικούς λόγους και για άλλο επαγγελματικό περιβάλλον.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Έπειτα από 3 χρόνια άψογης και άριστης συνεργασίας στα τμήματα υποδομών, ο προπονητής κ. Μάνθος Χατζηροδίτης, αποφάσισε να αποχωρήσει από την ομάδα της ΑΕΚ για προσωπικούς λόγους και για άλλο επαγγελματικό περιβάλλον. Ένας προπονητής που ξεκίνησε την καριέρα του στις αναπτυξιακές ηλικίες στην ακαδημία της ΑΕΚ, δίνοντας πάντα το 100% των δυνατοτήτων του. Θα θέλαμε να τον ευχαριστήσουμε θερμά για την προσφορά και το έργο του στην ακαδημία ποδοσφαίρου της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ και να του ευχηθούμε να συνεχίσει το προπονητικό του έργο με επιτυχία στην νέα του σταδιοδρομία».