
Μετά από τρία χρόνια απουσίας η ΑΕΚ εκπροσωπήθηκε στις εκλογές του ΕΣΑΚΕ, με τον Αλέξη Αλεξίου να εκπροσωπεί την Βασίλισσα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ΑΕΚ έδειξε με το «καλημέρα» πως επέστρεψε για τα καλά στην Α1, μιας και ο Αλεξίου μιλώντας στο «ebasket.gr» τόνισε ότι: «Πάντως η ΑΕΚ δεν ψήφισε λευκό».