
Μετά από τρία χρόνια η ΑΕΚ παρέστη ξανά σήμερα σε Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΣΑΚΕ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Αλέξης Αλεξίου και Γιώργος Κατσαδημας, αμέσως μετά την απολογία της Ένωσης για τον τρίτο τελικό του χάντμπολ έδωσαν το παρών στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΑΚΕ, όπου και συναντήθηκαν με τους εκπροσώπους των 13 ομάδων της Α1 και τον πρόεδρο Γιώργο Χαλβατζάκη.
Αυτό που αποφασίστηκε στο σημερινό Δ.Σ του ΕΣΑΚΕ ήταν η σύγκληση των μελών της Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου την Δευτέρα 16 Ιουνίου. Ξανά υποψήφιος θα είναι ο νυν πρόεδρος Γιώργος Χαλβατζάκης.