20.5
15:00

Σε απολογία η ΑΕΚ

AEK1924.gr team
Σε απολογία η ΑΕΚ

Η Βασίλισσα κλήθηκε σε απολογία για το ματς κόντρα στον Φίλιππο Βέροιας, όπου και σφραγίστηκε η άνοδος της ομάδας στην Α1.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Στο φύλο αγώνα καταγράφτηκε από τον διαιτητή, Γιάννη Σιμητόπουλο ότι 35 δευτερόλεπτα πριν το τέλος της αναμέτρησης οι φίλοι της Ένωσης άναψαν καπνογόνα. Βέβαια, αυτό που ανέφερε ο διαιτητής είναι ότι δεν πετάχτηκε πουθενά.

Από τη δική του πλευρά ο Φίλιππος Βέροιας δεν διαμαρτυρήθηκε για το καπνογόνο, αλλά έδωσε τα εύσημα στον κόσμο της ΑΕΚ για τη συμπεριφορά του.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement