12.5
09:37

Συγχαρητήρια σε ΜΕΝΤ, Ορεστιάδα

AEK1924.gr team
Συγχαρητήρια σε ΜΕΝΤ, Ορεστιάδα

Η διοίκηση του ΤΑΑ ΑΕΚ συγχαίρει τις ομάδες της ΜΕΝΤ και της Ορεστιάδας για την άνοδό τους στη Volleyleague, τις καλωσορίζει στη μεγάλη κατηγορία και τις εύχεται κάθε επιτυχία στους νέους στόχους τους. 

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ιδιαίτερα η επιστροφή -μετά από 7 χρόνια- στη Volleyleague της Ορεστιάδας, μιας ομάδας με τεράστια παράδοση και προσφορά στο άθλημά μας, αποτελεί σημαντικό γεγονός κι ένα θετικό προμήνυμα για την αναγέννηση του ελληνικού βόλεϊ.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement